wtorek, 12 sierpnia 2014

Otwórz Szufladę w sierpniu

i przedstaw nam
morską przygodę


Tym razem proponuję Wam temat szeroki jak morze.

Zapraszam do tworzenia wszystkiego,
co kojarzy Wam się z wielką wodą.
Inspiracje mogą być nawodne, podwodne, przywodne. 
Zaszalejcie i zaskoczcie nas. 


Teraz czas na inspiracje projektantek. 
Stworzyłyśmy ich całkiem spory zbiór.

Diana uszyła i wymalowała poduchy w marynistycznym stylu



Modrak przygotowała kolczyki w pięknych morskich kolorach




Grejsi zrobiła urodzinową kartkę dla małego pirata



Lolissa inspiruje Was "morskimi odmętami"



Oliwkowe pasje przygotowała patchworkową, morską
wersję gry w kółko i krzyżyk ;)



Licho nie śpi stworzyła art-journal w morskich klimatach



Visell zrobiła karteczkę z kotwicą





ja uszyłam poduchę z aplikacją statku 


oraz skonstruowałam tratwę Robinsona ;)



Na Wasze zgłoszenia czekamy do 14 września 2014 roku.
Sporo czasu na przygotowanie pięknej pracy.


Dla zwycięzców mamy nagrody:

bon o wartości 40 złotych od Świata Haftu


bon o wartości 50 złotych od Deku.pl


bon o wartości 40 złotych od ArtFan


oraz bon o wartości 25 złotych od Przydasiowa




Przed zgłoszeniem prac proszę o zapoznanie się z naszym regulaminem.


Serdecznie zapraszam do morskiej przygody!


19 komentarzy:

  1. Akurat nad czymś morskim pracuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zauroczyła mnie praca "Licho"

    OdpowiedzUsuń
  3. Otwórz szufladę w sierpniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak to mówią szczęśliwi...i zapracowani czasu nie liczą, przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
  5. super temat... właśnie niebawem wyruszamy nad morze :) natchnę się i coś przygotuję...

    OdpowiedzUsuń
  6. Temat dla mnie - właśnie wyjęłam z pieca talerze idealnie morskiej kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o kurczę! a można się jeszcze zgłosić? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. na prace czekamy do 14 września

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezwykle ciekawy temat i jak widać po pracach bardzo inspirujący. Mnogość pomysłów+ wspaniałe wykonanie prac. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale będą Kobitki szaleć :-) Kolorystyka i motyw zawsze na czasie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Próbuję się zgłosić, ale robię to pierwszy raz więc może mi nie wyjśc. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny temat :) jestem tutaj pierwszy raz ale na pewno zostanę na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za informację, wybieram poduszkę z krabem

    OdpowiedzUsuń