niedziela, 1 marca 2015

Wyzwanie nr 3 "Przez różowe okulary"

Witajcie !
Dziś mój szufladowy debiut jako projektantki, zapraszam Was zatem na kolejne wyzwanie. 
Tym razem jego tytuł brzmi: "Przez różowe okulary". 


Spójrzcie na świat z tej właśnie perspektywy i stwórzcie prace w dowolnej technice, 
w których dominującym kolorem będzie róż. Dopuszczalny jest każdy jego odcień - od bardzo jasnego pastelowego różu do amarantu. 
Niech popracuje Wasza wyobraźnia !

Na Wasze prace czekamy do 31marca.


Pamiętajcie, że zgłaszana praca musi być nowa, przygotowana na nasze wyzwanie i nie publikowana przed datą jego ogłoszenia. Post zgłoszeniowy musi zawierać baner wyzwania i link do strony z wyzwaniem. W razie wątpliwości zajrzyjcie do zakładki "Regulamin".

A oto nagrody, które czekają na zwycięzców:


bon na 50 zł oraz dwa rabaty po 10% od sklepu Kadoro


bon na 50 zł od sklepu Magia Tworzenia


bon na 40 zł od sklepu Eko-Deco


nagroda rzeczowa od sklepu Wycinanka



 bon rabatowy 10% od sklepu Korallo


oraz nagroda rzeczowa od sklepu Koralowy Świat



Dla autorów najpiękniejszych prac z użyciem koralików przewidziano publikację w magazynie Beading Polska !

Spójrzcie na inspiracje naszych Projektantek, przygotowały prześliczne różowe prace:

Manita uszyła patchworkową kołderkę-narzutkę dla małej dziewczynki

oraz kocyk.

Agolloarte wyczarowała słodki komplet biżuterii dla dziewczynki.


Honorata uszyła cukierkowe ślimaki z własnoręcznie zrobionymi cukierkami w modeliny.

Diana przedstawia Wam różowiutkiego misia.

Lolissa wykonała różowe sutaszowe kolczyki.

Grejsi zrobiła gratulacyjną karteczkę.

A ja, Beata, uplotłam naszyjnik z koralików o różnych odcieniach różu.

Miriamart - różowe beadingowe kolczyki.



A co Wy zobaczycie przez różowe okulary ?

13 komentarzy:

  1. Jakieś dwa dni temu wyświetliło mi się to wyzwanie na blogu a że robiłam różową pracę dostosowałam się do tego wyzwania a jak chciałam pracę wkleić post zniknął i nie mogłam znależć.Pokazałam moją prace wczoraj a dzisiaj jest znowu ten post,chciałam zapytać czy moja pracę mogę zgłosić bo to nie była moja wina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że może Pani zgłosić swoją pracę. To była wyjątkowa sytuacja, którą wyjaśniliśmy w mailu do Pani, w dniu wczorajszym.

      Usuń
  2. Ślimaki są cudneeeeeeee słodkie boskie .
    http://mojerekodzielo-fafe.blogspot.com/search/label/WYMIANKI Zapraszam na wymiankę . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkie cudeńka, i dużo konkurencji ;P Ale co mi tam, może też coś zgłoszę? Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba serce ze Starego Pianina, nr 38.

    Fajny temat na wyzwanie :)

    pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzień dobry, podczas dodawania postu na moją stronę i linku do wyzwania, otrzymałem powiadomienie od fb sugerujące że link może zawierać niebezpieczne informacje :/ Musiałem potwierdzić dodanie linku kodem zabezpieczającym. To samo przy dodawaniu linku przy banerku... Powiadomiłem już o tym fb. Mam nadzieję że wszystko będzie ok :) Pozdrawiam VictorClayArt

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie prace są śliczne, dodaje coś swojego ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. A poproszę o informację - dlaczego mam napisać, którą pracę zgłaszam, jeśli zgłosiłam tylko jedną kartkę na to wyzwanie????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z treści posta nie wynikało jednoznacznie, że kartka bierze udział w wyzwaniu. Równie dobrze może to być pudełko, które też spełnia wymogi wyzwania. Nie jest to żadna złośliwość z naszej strony, a jeżeli tak to Pani odebrała, to serdecznie przepraszamy. W takim razie pod uwagę będziemy brać karteczkę. Pozdrawiam w imieniu Zespołu Projektantek :-)

      Usuń
  8. witam:) pierwszy raz zgłosiłam swoją pracę i mam nadzieję, że zrobiłam to dobrze :) w razie czego proszę mnie upominać, postaram się naprawić błędy :) regulamin co prawda przeczytałam, ale wiadomo zawsze można coś przeoczyć ;)

    ps. wszystkie prace są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. chyba się załamię :( fajne wyzwanie kilka dni temu dodałam swoja pracę i umieściłam inf. na blogu a dziś zerkam a mojej pracy tu nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście nie widzę Pani karteczki wśród zgłoszonych prac.
      Nie wiem co się stało, ale absolutnie proszę się nie załamywać i nie zrażać. Liczymy na udział Pani w innych Szufladowych zabawach. Gdyby pojawiły się jakieś problemy ze zgłaszaniem pracy, to chętnie pomożemy.

      Usuń